از دنیای آی تی و تکنولوژی های روز دنیا چه خبر ؟
 
پاتوق سرگرمی و تفریحی ستاره پارسیان

 

 سامسونگ، اپل را پشت سر گذاشت
و عنوان بزرگترین فروشنده تلفن دنیا را از آن خود کرد !

سامسونگ به لطف فروش بالای تلفن های سری Galaxy، از اپل سبقت گرفت و عنوان بزرگترین فروشنده تلفن همراه را که در دست اپل بود از آن خود کرد. گزارش مالی سه ماه سوم سال 2011 این شرکت کره ای نشان از رشد بسیار بالای فروش تلفن های هوشمند دارد. براساس آمار Strategy Analytics، سامسونگ 23.8 درصد از بازار تلفن های هوشمند را در دست دارد و بیش از 27.8 میلیون تلفن تولید کرده است.

این آمار نشان می دهد که اپل نیز 14.6 درصد از بازار تلفن های همراه را در دست دارد و حدود 17.1 میلیون تلفن تولید کرده است. نوکیا نیز با تولید 16.8 میلیون دستگاه تلفن در رتبه سوم قرار دارد.

فروش فوق العاده تلفن هوشمند اندرویدی Galaxy S II مهمترین دلیل کسب این رتبه برای سامسونگ است. آمارها نشان می دهد که سود سامسونگ از فروش تلفن های همراه دو برابر شده است. فروش تلفن های همراه برای این شرکت آسیایی حدود 2.3 میلیارد دلار سود به همراه داشته است.

Alex Spektor از Stragy Analytics اعتقاد دارد که:

رشد فروش سامسونگ به دلیل طراحی زیبای محصول، سرویس های محبوب اندروید، جا انداختن برند و گسترش توزیع محصول در سراسر جهان محقق شده است. در سه ماه سوم سال 2011 حدود 117 میلیون تلفن هوشمند به فروش رسیده است که نسبت به سه ماه پیش از آن 44 درصد رشد داشته است.

سهم بازار نوکیا از تلفن های هوشمند نیز از 33% در سال 2010 به 14 درصد در امسال کاهش یافته است. جایگزین کردن سیستم عامل Windows Phone به جای Symbian بزرگترین اقدام نوکیا برای بدست آوردن سهم بیشتر در بازار تلفن های هوشمند است. ممکن است تلفن هوشمند Nokia Lumia که به تازگی عرضه شده است باعث افزایش سهم بازار این شرکت گردد.

منبع : زومیت

آینده دنیا از دید مایکروسافت چه شکلی دارد

مایکروسافت اخیرا ویدئویی منتشر کرده که نمایانگر دید این شرکت نسبت به آینده است. در این ویدئو نمایی از آینده را مشاهده می کنید که در آن دسترسی به هر چیز از طریق اینترنت میسر است. علاوه بر این، این ویدئو به باریک شدن ضخامت گوشی های موبایل در آینده اشاره دارد. کانال رسمی مایکروسافت در یوتیوب، دو روز پیش ویدئویی با عنوان "آینده دنیا از دید مایکروسافت" منتشر کرده است.

نکات جالبی در این ویدئو وجود دارد که مشاهده آن خالی از لطف نیست. به طور مثال در این کلیپ، شرکت های زیادی با لوگوی مایکروسافت مشاهده نمی کنید و ولی نام شرکت ها همه با استفاده از فونت های ویندوز فون نوشته شده اند.

در نمای آینده از دید مایکروسافت، همه نمایشگر ها به باریکی یک برگ کاغذ بوده و گوشی های موبایل مشابه یک تکه شیشه می باشند. علاوه بر این شما می توانید اطلاعات را با یک ضربه کوچک از یک دستگاه به دستگاه دیگر منتقل کنید.

شیشه های ماشین و روی میزهای محل کار نیز خود نمایشگرهایی هستند که می توانند نیاز های شما را مانند یک کامپیوتر برآورده کنند.

منبع : زومیت

ربات چای ساز برای گیک ها

چه چیزی برای یک گیک بهتر از این است که چای اش را یک ربات آماده کند؟ این گجت یک ربات کوچک است که "چای کیسه ای" را درون اش قرار می دهید و آن را برایتان زیر آب جوش نگه می دارد تا هر چه زودتر آماده بشود!

اینجا خبری از تکنولوژی به خصوصی نیست. کل ماجرا یک ربات استیل است که محفظه ای برای قرار دادن چای کیسه ای دارد. و اگر دلتان بخواهد می توانید به جای چای کیسه ای از برگ چای استفاده کنید. اما مطمئن هستم این ربات دوست داشتی طرفداران زیادی خواهد داشت. این ربات با قیمت ۱۵ دلار به فروش می رسد البته فعلا به خاطر تقاضای زیاد امکان خریداش وجود ندارد!

منبع : نارنجی

طراحی جدید Gmail لو رفت

تیم Gmail به صورت اشتباهی ویدئویی را بر روی یوتیوب منتشر کرد که در آن یکی از اعضای تیم در مورد طراحی جدید این سرویس ایمیل توضیح می دهد.

بر اساس گزارش digitaltrends در این ویدئو که به صورت اتفاقی توسط یکی از کاربران یوتیوب مشاهده و دانلود شده و سپس بار دیگر بر روی یوتیوب قرار گرفته است، جیسون کورنول، یکی از اعضای تیم طراحی گوگل می گوید: "طی این مدت به سختی مشغول کار بودیم تا چهره ای جدید برای Gmail ارائه کنیم. ما به کلی طراحی Gmail را تغییر داده‌ایم."

تغییرات ایجاد شده در Gmail در نگاه اول کوچک به نظر می رسد اما طرح جدید انعطاف پذیری را در آن بسیار بالا برده و چهره ای شبیه به گوگل پلاس به آن داده است. هنوز مشخص نشده است که آیا این تغییرات همزمان با ادغام Gmail با گوگل پلاس اعمال خواهد شد یا پیش از آن.

تغییرات اصلی در طرح جدید:

انعطاف پذیری:
در طرح جدید، Gmail به صورت اتوماتیک با اندازه پنجره مرورگر شما تنظیم می شود. همچنین شما می توانید با تغییر اندازه مرورگر خود، اندازه صفحه Gmail را تنظیم کنید. علاوه بر این با استفاده از تنظیماتی که با کلیک بر روی چرخ دنده سمت راست بالای صفحه نمایش داده می شود، می توان نحوه نمایش لیست ایمیل ها را تغییر داد. بدون شک کسانی که از نت بوک استفاده می کنند از این تغییر بسیار خوشحال خواهند شد. همچنین در طرح جدید کاربر می تواند در ستون سمت چپ، فضای اختصاص داده شده به برچسب ها و بخش مربوط به چت را به دلخواه تغییر دهد.


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 11 آبان 1390برچسب:, :: 14:20
سوسک100%یتیم

درباره وبلاگ


به نام او از اینکه به وبلاگ من اومدید خوشحالم اگه کسی با تبادل لینک موافق بود حتما تبادل لینک کنه و اگه نظری داشتید حتما نظر بدید،پروفایلم هم فعال کردم،حتما به موضوعات وبلاگ مراجعه کنید،به آرشیو مطالب هم یه سر بزنید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاتوق سرگرمی و تفریحی ستاره پارسیان و آدرس parsianstar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

 
 
 
پاتوق سرگرمی و تفریحی ستاره پارسیان برای افزایش محبوبیت ما کلیک کنید