تصاویـری زیبـا و نـــــاز از کودکـان
 
پاتوق سرگرمی و تفریحی ستاره پارسیان

بقیه اش در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 12:43
سوسک100%یتیم

• قرض کردن برای خرید هدیه
به هر قیمتی که شده باید از قرض گرفتن پول برای خریدن هدیه روز عشق خودداری کنید. درست است که مواقع اضطراری پیش می‌آید اما این مربوط به مواقعی است که آن پول اهمیت خیلی زیادی در زندگیتان دارد و روز عشق جزء این اتفاقات و مواقع نیست. هر چقدر هم که همسرتان را دوست داشته باشید، اما این بدهی ارزشش را ندارد چون یک روز خوشحالیتان با هفته‌ها یا شاید ماه‌ها استرس مالی شما برابر خواهد بود. پس سعی کنید به اندازه بودجه‌تان هدیه بخرید.

• هزینه کردن بیشتر از آنچه خودتان دوست دارید
روز عشق رویدادی برای جشن گرفتن عشق و دلدادگی است نه مادیات. با در نظر داشتن این واقعیت، سعی کنید راه‌هایی غیرمادی برای نشان دادن عشقتان و خوشحال کردن همسرتان در این روز پیدا کنید. یک شام خوشمزه درست کنید. یک شب را در کنار هم تنها در خانه سپری کنید و جشن بگیرید. با هم به پارک یا هر تفریگاه دیگر بروید. نباید احساس کنید که خسیس‌بازی درآورده‌اید یا اینکه به همسرتان بی‌توجهی کرده‌اید. فقط می‌خواهید برای یکبار هم که شده منطقی عمل کنید.

• بیش از اندازه انتظار داشتن
اگر می‌بینید که امیدوارید یک انگشتر الماس فوق‌العاده در این روز هدیه بگیرید، وقتش رسیده که از این افکار دست بکشید. خیلی وقت‌ها بدون اینکه متوجه شویم همسرمان را در حد استانداردهای فوق‌العاده غیرعادی بالا می‌گیریم. سعی کنید ارزیابی منطقی از وضعیت همسرتان داشته باشید و انتظاراتتان را نیز براساس آن ارزیابی قرار دهید.

• دلسوزی برای خود اگر در این روز تنهایید
بیشتر اوقات افراد مجرد در روز عشق احساس ناراحتی می‌کنند. اگر احساس کردید که چنین حسی به شما هم دست داده است، سعی کنید چند نفر از دوستان مجردتان را دور خود جمع کنید و با هم خوش بگذرانید. می‌توانید حتی استقلالتان را جشن بگیرید! حتی لازم نیست پول هم خرج کنید. یک غذای خوشمزه بپزید و در کنار هم لحظات خوشی داشته باشید.

• بیش از اندازه خود را درگیر این روز کردن
به جای اینکه مدام به جزئیات این روز، اینکه چه بخرید، چه بپوشید، کجا بروید و اینها، فکر کنید، سعی کنید از لحظاتتان لذت ببرید. البته باید برای این روزتان برنامه‌ریزی داشته باشید اما لازم نیست آنقدرها هم خودتان را درگیر کنید چون با اینکار فقط وقت و پول زیادی را هدر خواهید داد. سعی کنید آرامش خودتان را حفظ کنید، خودتان باشید و سعی کنید خوش بگذرانید. نگذارید روز عشق به منبع استرس برایتان تبدیل شود.

• هزینه کردن برای غذا و هدایایی که از بین می‌روند
چرا پولتان را صرف خرید گل و شکلات کنید که طی چند روز خراب می‌شوند؟ سعی کنید هدایایی بخرید که دوام بیشتری داشته باشند.

• به گردن گرفتن همه مسئولیت مالی
روابط قوی مستلزم مصالحه هستند. به جای اینکه فکر کنید باید همه هزینه‌های یک قرار ملاقات مجلل را بپردازید، سعی کنید هزینه‌ها را تقسیم کرده و با هم برای این روز برنامه‌ریزی کنید. با اینکه سورپرایز کردن همدیگر خیلی جالب است اما با هم ساختن یک اتفاق هم به همان اندازه لذت‌بخش است. اگر از نظر مالی و زمانی احساس فشار می‌کنید، میتوانید مسئولیت این رویداد را با هم تقسیم کنید. بالاخره هر چه که باشد در عشق واقعی همه چیز باید تقسیم شود.

• خط آخر
بدون شک روز عشق و دوستی یکی از زیباترین و هیجان‌انگیزترین روزهای سال است. پس به جای اینکه آن را به روز پراسترس و فشار تبدیل کنید، سعی کنید با استفاده از نکاتی که در بالا اشاره کردیم، همه چیز را راحت‌تر بگیرید تا بتوانید عشق رابطه‌تان را بهتر احساس کنید. هر کاری که می‌کنید سعی کنید با منطق جلو بروید و برای لذت یک روزه خیلی احساساتی نشوید. 



           
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 12:40
سوسک100%یتیم

اگر به سلامت زیستی اهمیت می دهید و دوست ندارید به این زودیها گوهر ارزشمند سلامتی را از دست بدهید، فقط کافیست به آخرین دستاوردهای متخصصین مرکز ملی هدایت (ارتقاء) سلامت و رفتار شناسی توکیو توجه کنید!

آنها می گویند :خب اینکه چه می گویند رو باید در ادامه مطلب بخونید 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, :: 8:56
سوسک100%یتیم

انگار زمستان امسال از آن زمستانهایی است که بسادگی با بهار آشتی نمی کند. همین هفته گذشته بود که برف و کولاک و یخبندان با سرمای استخوان سوزش تمام اروپا را فرا گرفت کمااینکه سرما و برف اروپا تا اندازه ای به ایران هم رسیده و برخی شهرهای میهن عزیزمان شاهد کاهش شدید دمای هوا و بارش متناوب باران و برف بودند.

سرمای فوق العاده باعث مرگ تقریباً ۴۰۰ نفر در اروپا شد. در اوکراین دمای هوا به ۳۰ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و موجب مرگ دست کم ۱۲۲ نفر شد. بسیاری از قربانیان از بی خانمانها بودند. در بلغارستان پس از آنکه برف مذاب سدی را در نزدیکی یک روستا شکست باعث کشته شدن هشت تن شد. در رومانی نیز سرمای هوا و بارش شدید برف تاکنون دست کم موجب مرگ چهار بی‌خانمان شده است.

گزارش های روز سه شنبه از مرگ شش نفر دیگر در لهستان حکایت می کنند، در حالی که مقامات در سراسر اروپای مرکزی و شرقی می گویند با ادامه ریزش برف راههای انتقال تدارکات به صدها روستا و هزاران نفر قطع شده، یخ نیز با پوشاندن رودخانه ها و بستن بنادر اصلی مشکل آفرین بوده است. در این میان، کمبود گاز طبیعی مشکلات را بیشتر کرده بود. شرکت گازپروم روسیه سرما را مسئول افزایش میزان تقاضا دانست و گفت قادر نبوده است کمبود گاز در دست کم هشت کشور اروپایی، از جمله ایتالیا و لهستان را جبران کند.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


به تازگی، بحث نسخه زنده از عروسک باربی در اینترنت رونق گرفته است. او یک دختر 16 ساله آمریکایی به نام Kotakoti است که با چهره ای زیبا، اندام ظریف و باریک و ویژگی های مشابهی از عروسک باربی توانسته است این عنوان را برای خود حفظ کند.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب این مطلب مخصوص اعضاست پس هر کی میخواد سریع عضو بشه



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, :: 15:8
سوسک100%یتیم

جاده را می بینی؟
مجازیست، اما وجود دارد
ناهموار و کمی سر بالایی ...
نگاهش کن ... اگر گام در مسیرش نهاده باشی
بعد از سومین گردنه چشم انداز زیبایی از طبیعت را به تو نشان می دهد
و با زبان سفر با تو سخن خواهد گفت ...

ادامه مطلب یادتون نره 



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, :: 14:51
سوسک100%یتیم

بدون شرح ها و بقیه عکس ها در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 10:34
سوسک100%یتیم

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           

غضنفر...

غضنفر تو اتوبوس کیسه استفراغش رو سوراخ سوراخ میکنه از شیشه میگیره بیرون, مسافرا اعتراض میکنن که بابا چرا نمیندازیش, میگه برنجاش میخوام برای مرغامون !!! 

بقیه اش تو ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 10:20
سوسک100%یتیم

بقیه تصاویر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 22:41
سوسک100%یتیم

در روزگاری که خنده ی مردم از زمین خوردن توست،
پس برخیز تا چنین مردمی بگریند ...

سخنان رو توی ادامه مطلب گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 22:34
سوسک100%یتیم

ناحیه سیبری را بیشتر بعنوان یک منطقه سردسیر می شناسند در حالیکه طبیعت این منطقه که به "سرزمین خفته" مشهور است شاید از بکرترین مناطق دنیا باشد. سیبری نام سرزمینی بسیار گسترده با مساحت ۱۲.۸۰۰.۰۰۰ کیلومتر مربع در بخش آسیایی روسیه است. سیبری تقریباً تمامی ناحیهٔ شمال آسیا را در بر می‌گیرد. این ناحیه از رشته‌کوه اورال به سوی شرق امتداد یافته و تا اقیانوس آرام می‌رسد. از سوی شمال به اقیانوس منجمد شمالی و از جنوب به تپه‌های شمال و مرکز قزاقستان و مرزهای مغولستان و چین محدود می‌گردد.

از نظر جغرافیایی، سیبری سرزمین جنگل‌های انبوه، رود‌های پر آب و دشت‌های یخ زده‌ است. زمستان‌های بسیار سرد سیبری و تابستان‌های تقریباً داغ آن باعث شده تا قرن‌ها جمعیت چندانی در آن زندگی نکند اما با تمام این اوصاف این منطقه حدود ۴۰ میلیون نفر سکنه دارد. سیبری یک سرزمین صاف و هموار است و بخش بزرگی از آن را دشت‌ها تشکیل داده اند؛ مرتفع‌ترین نقطهٔ آن یک آتشفشان فعّال در شبه جزیره کامچاتکا با ارتفاع حدود ۴۶۴۹ متر از سطح دریا است.

سیبری زمستان‌هایی بسیار سرد دارد؛ به طوریکه گاه در زمستان‌ها دمای هوای این منطقه تا ۶۷− درجهٔ سلسیوس نیز می‌رسد و این منطقه به سردترین نقطهٔ مسکونی زمین تبدیل می‌شود. تابستان‌های این منطقه هم نسبتاً داغ هستند. در کل سیبری به عنوان منطقه‌ای سردسیر شناخته می‌شود ولی بطور کلی مناطق خاصّی در شمال و خاور سیبری بسیار سردسیر هستند.

سیبری سرزمین جنگل‌های انبوه ‌است. جنگل‌های تایگا که بیش تر از درختان سرو و مخروطیان دیگر تشکیل شده‌اند، جنوب سیبری را در بر گرفته‌اند. کشاورزی تنها در بخشی از جنوب سیبری رواج دارد و در جنوب غربی آن دانه‌های خوراکی از جمله گندم در قالب کشتزار‌های بزرگ کشت می‌شوند. گذشته از این معادن بسیاری در سیبری وجود دارند و بخش عمدهٔ زغال سنگ و طلای روسیه از معادن این منطقه استخراج می‌شوند. جلگه‌های غربی سیبری دارای معادن نفت و گاز طبیعی هستند.

از نظر تاریخی، در پایان سده ۱۵، قبایل تاتار بر سرزمین‌های شرق کوه‌های اورال یا همین سیبری تسلّط یافتند. در ۱۵۸۲، مردم روس سپاهی تشکیل دادند و همراه با قزاق‌ها، تاتارها را شکست دادند. از زمان امپراتوری پتر یکم (۱۷۲۵-۱۶۷۲) تا زمان فروپاشی شوروی، زندانیان سیاسی و جنایتکاران محکوم به کار اجباری و آنانی که از سوی دولت برای جامعه خطرناک تشخیص داده می‌شدند را به سیبری اعزام می‌کردند.

بقیه تصاویر در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 22:5
سوسک100%یتیم

بهترین‌های CES 2012

قسمت سوم: اولترابوک‌ها 

آیا با اوج گرفتن تبلت‌های تصور می‌کردید که به زودی شاهد مرگ لپ‌تاپ‌ها خواهید بود؟
نه! آنها زنده‌اند، البته به صورت تکامل‌یافته و در قالب اولترابوک‌ها، لپ‌تاپ‌ها حیاتی دوباره یافته‌اند، طوری که درCES 2012، بیش از هر گجتی، صحبت از اولترابوک‌ها بود.

اینتل که تا به حال ۱۵۰ میلیون پردازنده Sandy Bridge فروخته است، بسیار امیدوار است که با رونق گرفتن بازار اولترابوک‌ها بتواند پردازنده تازه‌تر Ivy Bridge خود را در دل آنها ببیند.

در این پست اولترابوک‌های برتر CES 2012 را با هم مرور می‌کنیم:

- Aspire S5 شرکت ایسر: این اولترابوک 13.3 اینچی است و نخستین لپ‌تاپی است که به صورت رسمی اعلام شده است که از فناوری تاندربولت که پیش از این فقط در مک‌ها بود، پشتیبانی می‌کند.

ضخامت Aspire S5، تنها ۱۵ میلیمتر است که آن را مبدل به نازک‌ترین اولترابوک موجود کرده است. از آلیاژ منیزیوم در ترکیب بدنه این اولترابوک استفاده شده است. این لپ‌تاپ در پشت خود پنلی دارد که با برداشتن آن، تعدادی بیشتر پورت برای اتصال به وسایل جانبی آشکار می‌شود.

وزن این لپ‌تاپ تنها 1.35 کیلوگرم است و ادعا می‌شود که تنها در عرض 1.5 ثانیه سیستم عامل را بالا می‌آورد.

Aspire S5 پورت USB 3.0 دارد و حافظه‌اش از نوع SSD‌ است، در کنفرانس خبری ایسر، این شرکت به صورت قاطع اعلام نکرده است که از چه پردازنده‌ای در زمان به بازار آمدن این لپ‌تاپ استفاده خواهد کرد، اما به احتمال زیاد از پردازنده Core i5 یا i7 استفاده خواهد شد.

ادامه این مطلب را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 21:57
سوسک100%یتیم

بهترین‌های CES 2012

قسمت دوم : تبلت‌ها 

به نظر می‌رسید که در غیاب اپل و آی‌پد در CES، شاهد سر و صدای فراوان از سوی دیگر سازندگان تبلت و رقبای اپل باشیم، همین طور هم شد، اما اگر فروش تبلت‌های اندرویدی اینقدر تحت الشعاع آی‌پد
نبود، می‌توانستیم حتی تبلت‌های شگفت‌انگیزتری را هم ببینیم.

اما فارغ از این مسئله، بیایید با هم بهترین تبلت‌هایی را که در CES 2012 معرفی شدند، مرور کنیم:

- Asus Memo 370T: این تبلت هفت اینچی مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای Tegra 3، قیمت جالبی دارد: فقط ۲۵۰ دلار!

این تبلت اندروید 4 را اجرا می‌کند، یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگ حافظه دارد. وضوح صفحه نمایش آن ۱۲۸۰ د ۸۰۰ است و از فناوری خوب IPS بهره می‌برد. وزن این تبلت حدود ۴۰۰ گرم است.

این تبلت، مجهز به خروجی میکرو HDMI و پورت میکرو USB است. دوربین پشتی آن ۸ مگاپیکسلی است.

این تبلت زمانی که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ وارد بازار شود، با این مشخصات عالی و قیمت بسیار خوب، غوغایی به پا خواهد کرد، شاید به اندازه کیندل فایر در سال ۲۰۱۱!

ادامه مطالب در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 21:52
سوسک100%یتیم

گوشی‌های موبایل در CES 2012 غوغایی به پا کردند، موتورولا، سامسونگ و سونی گوشی‌هایی برای ارضای اشتهای سیری‌ناپذیر به نمایش گذاشتند، نوکیا نخستین گوشی ویندوزی پشتیبانی‌کننده از شبکه ۴G را معرفی کرد و اینتل هم پردازنده Atom کم‌مصرف خود را با به‌کارگیری آن در گوشی K800 شرکت چینی Lenovo به جهانیان شناساند.

HTC Titan II: این گوشی ویندوزی ، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، صفحه نمایش 4.7 اینچی، پردازنده 1.5 گیگاهرتزی، لنز زاویه باز و دو فلش LED دارد، پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE از ویژگی‌های این گوشی است.

بقیه این مطالب رو در ادامه مطلب ببینید 



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 21:43
سوسک100%یتیم

هندوستان با نام رسمی جمهوری هند کشوری در جنوب آسیا است که پایتخت آن دهلی نو است. پهناوری هندوستان ۳٬۴۰۲٬۸۷۳ کیلومتر مربع (هفتم در جهان، ۲ برابر ایران) است. بیشتر سرزمین هندوستان پست و هموار است و رشته‌کوه هیمالیا که در شمال کشور قرار دارد باعث شده‌ است که رطوبت و ابرهای باران‌زا به شمال آسیا نفوذ نکند و در نتیجه هند کشوری پرباران و مرطوب و دارای خاک بسیار حاصلخیز است. این موضوع باعث شده که این کشور بتواند جمعیّت بسیاری را در خود جای دهد.

جمعیت هندوستان بیش از 1،2 میلیارد نفر است که دومین کشور پر جمعیت دنیا پس از چین به شمار می‌آید بطوریکه نزدیک به یک ششم جمعیت جهان را در خود جای داده‌ است. بندر بمبئی (مومبائی) با جمعیتی نزدیک به ۱۴ میلیون تن، پرجمعیت‌ترین شهر هند است. هند بیش از سی و پنج شهر بزرگ با جمعیت بالای یک میلیون تن دارد. بمبئی، دهلی، کلکته، مدرس، بنگلور، حیدرآباد، اگرا، میسور، جی‌پور، گوا، پونا، بوپال، تریواندروم، سورات، کانپور و احمدآباد از شهرهای مهم این کشور پهناور هستند. نژاد مردم هند، شامل ۷۲ ٪ هندوآریائی، ۲۵ ٪ دراویدی و ۳ ٪ نژاد زرد است که این نژادها بر اساس شرایط مکانی، فرهنگی و دینی نیز دارای تقسیمات خاص خود هستند.

حدود ۸۰٫۵ درصد مردم هند پیرو آئین‌های هندو و حدود ۱۳٫۴ درصد مسلمان هستند. هند همچنین بیش از ۲٫۳ درصد مسیحی و ۱٫۹ درصد سیک دارد. هند اگرچه زادگاه آئین بودا بوده، اما جمعیت بودائیان هند در حال حاضر تنها حدود 8 درصد برآورد می‌شود. علاوه ‌بر آن پیروان آیین جینیسم 8 درصد و مجموع پیروان دین زرتشتی، یهودی، بهایی و بقیه مذاهب 4 درصد می‌باشد. با این وجود هند بزرگ‌ترین اجتماع فرقه احمدیه و مذاهب ایرانی بهائی و زرتشتی در سراسر جهان است. مسلمانان بیشتر در دهلی، بنگال غربی و نواحی شمال غربی کشور زندگی می‌کنند و در کشمیر بیشتر جمعیت را تشکیل داده‌اند. به این ترتیب هند پس از اندونزی و پاکستان پرشمارترین جمعیت مسلمان جهان را داراست. زرتشتیان، از مهمترین اقلیت‌های دینی هند هستند که به پارسی معروفند و طی بیش از پنج سده اولیه حمله اعراب به ایران، از ایران به هند مهاجرت کرده‌اند و بیشتر در مناطق مختلف گجرات و مهاراشترا به مرکزیت بمبئی اقامت دارند. اگر چه جمعیت زرتشتیان کمتر از۲۰۰ هزار نفر است، اما نزدیک به ۱۷ درصد اقتصاد هند را در دست دارند.

بقیه عکس ها در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


بقیه اش در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 14:16
سوسک100%یتیم

ادامه مطلب مثل همیشه 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 14:33
سوسک100%یتیم

ادامه مطلبو حتما ببین 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 14:28
سوسک100%یتیم

بقیه اش در ادامه مطلب 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 14:19
سوسک100%یتیم

این اولی هوای افتابی بود بقیه عکس ها رو تو ادامه مطلب میزارم 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, :: 13:44
سوسک100%یتیم

درباره وبلاگ


به نام او از اینکه به وبلاگ من اومدید خوشحالم اگه کسی با تبادل لینک موافق بود حتما تبادل لینک کنه و اگه نظری داشتید حتما نظر بدید،پروفایلم هم فعال کردم،حتما به موضوعات وبلاگ مراجعه کنید،به آرشیو مطالب هم یه سر بزنید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پاتوق سرگرمی و تفریحی ستاره پارسیان و آدرس parsianstar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

 
 
 
پاتوق سرگرمی و تفریحی ستاره پارسیان برای افزایش محبوبیت ما کلیک کنید